REJS PO MORZU KARAIBSKIM
TERMIN: do uzgodnienia CENA: od 6.250 zł + 1.190 €
MIAMI (USA) – OCHO RIOS (JAMAJKA) - GEORGE TOWN (CAYMAN) - COZUMEL (MEKSYK) - OCEAN CAY (BAHAMY) – MIAMI (USA)
Statek MSC SEASCAPE *****
WYJAZD 12 DNIOWY
Cena obejmuje:
- bilet lotniczy na trasie Kraków – Miami – Kraków, przeloty z międzylądowaniem
- bagaż podręczny 8kg oraz bagaż główny 23 kg
- 3 noclegi w Miami w hotelu 3* z BB (2 noclegi po przylocie i 1 noclegi po wyokrętowaniu ze statku)
- transfer lotnisko - hotel – port – hotel - lotnisko
- 7 noclegów na statku SEASCAPE**** - zakwaterowanie w kabinie wewnętrznej Bella
- serwis bagażowy i kabinowy;
- wyżywienie - 3 główne posiłki; przekąski między posiłkami; bufet lub przekąski o północy
- pakiet ALL INCLUSIVE Easy obejmujący wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne bez ograniczeń – ilość drinków nieograniczona
- korzystanie z basenu i innych urządzeń sportowo-rekreacyjnych;
- udział we wszystkich imprezach organizowanych na statku
- ubezpieczenia KL, NW i bagażu – na statku Uniqa, na lądzie Signal Iduna
- opłata TFG i TFP
- opłatę portową
- opłatę serwisową
Cena nie obejmuje:
- korzystania z punktów usługowych (pralnia, fotograf, salon piękności i odnowy biologicznej, internet);
- dopłata do kabiny zewnętrznej Junior Fantastica z oknem 185€ od 1 os (za kabinę 370€)
- dopłata do kabiny Fantastica z balkonem - 300€ od 1 os. (za kabinę 600€)
- wycieczek fakultatywnych organizowanych przez armatora
- transferu na lotnisko w Krakowie
- obowiązkowych wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Biuro ELLA TOURS tj. MIAMI oraz KEY WEST, A TAKŻE WYSPY: OCHIO RIOS NA JAMAJCE, GEORGE TOWN NA CAYMANACH, COZUMEL W MEKSYKU - koszt 550$
TRASA REJSU: MIAMI - (USA) - OCHO RIOS – (JAMAICA) - GEORGE TOWN - (CAYMAN) - COZUMEL – (MEKSYK) - OCEAN CAY – (BAHAMY) - MIAMI – (USA)
MSC SEASCAPE to najnowszy statek linii żeglugowej MSC Cruises, który może pochwalić się ultranowoczesną technologią, eko przyjazną infrastrukturą i nowatorskimi rozwiązaniami architektonicznymi. Statek oferuje szereg wspaniałych atrakcji. Dla aktywnych - doskonale wyposażone centrum fitness, z nowoczesnym sprzętem Technogym. Dla koneserów - wspaniałe restauracje i bary, serwujące doskonałe dania kuchni śródziemnomorskiej i orientalnej, znakomite wina i alkohole. Zróżnicowana oferta rozrywkowa i kulturalna sprawia, że na pokładzie MSC Seascape nie sposób się nudzić.
Na statku znajduje się 2270 kabin (maksymalnie statek może zabrać na pokład 5877 pasażerów (maksymalne obłożenie) i 1648 członków załogi). Kabiny i apartamenty podzielone zostały na wiele kategorii - w zależności od rozmiaru, umiejscowienia oraz przywilejów, przysługujących ich mieszkańcom. Obok standardowego podziału na Kabiny wewnętrzne, zewnętrzne i apartamenty, linia żeglugowa MSC wprowadziła dodatkowe typy: Bella, Fantastica, Aurea oraz Yacht Club.
BARY I RESTAURACJE
- 19 barów otwartych do późnych godzin nocnych z szerokim wyborem miejsc w środku lub na zewnątrz gdzie można się zrelaksować i podziwiać przepiękne widoki.
- 11 restauracji w tym restauracje tematyczne (Butcher’s Cut, Ocean Cay fish restaurant, HOLA! Tacos & Cantina, Kaito Teppanyaki, Sushi Bar.)
ATRAKCJE NA STATKU
MSC SEASCPAE to tętniący życiem statek, na którym każdy znajdzie coś dla siebie w dzień jak i w nocy.
SPA
- SPA & Wellness urozmaicone zabiegi na twarz i ciało, masaże balijskie, akupunktura
- Thalassoterapia kąpiel w słonej morskiej wodzie, podgrzanej do temperatury ludzkiego ciała, przynosi uczucie odprężenia i przyjemności, pobudza krążenie krwi i przyspiesza przemianę materii.
- Thermal area (pokój śnieżny, pokój solny, fińska sauna, podgrzewane leżaki, kąpiel sensoryczna itp)
- Barber Shop - świadczy usługi fryzjerskie i kosmetyczne dla panów (strzyżenie, golenie, zabiegi na twarz).
- SPA Gym & Shop
- Solarium - strefa dla miłośników opalania, znajdująca się w obrębie MSC Yacht Clubu. Znajduje się tu również jacuzzi i basen
ROZRYWKA I KULTURA
- dwupoziomowy Teatr Chora gdzie obywają się spektakularne pokazy i urozmaicone występy prosto z Broadway
- Kino 5D
- Symulator F1
- Symulator raftingu
- Symulator VR
- Most westchnień znajdujący się na pokładzie 16stym, 22 metry nad basenem ze szklaną balustradą
SPORT
- 6 basenów w tym jeden kryty z rozsuwanym szklanym dachem (Jungle pool), basen Marina z zanurzonymi w wodzie leżakami, basen główny połączony z Aqua Parkiem Pirate Cove, kolejny niżej położony basen Infinity na pokładzie Lido otoczony szklaną ścianą blisko barów i restauracji
- 5 zjeżdżalni wodnych
- 2 jacuzzy Infinity z 10 miejscami każde
- 3 kładki widokowe ze szklaną podłogą
- promenada Waterfront
KABINY NA STATKU
KABINA WEWNĘTRZNA
- Powierzchnia od 14m2, wygodne łóżko typu king-size, z możliwością zaaranżowania w dwa łóżka pojedyncze; przestronna szafa, łazienka z prysznicem; suszarka do włosów, TV, telefon, sejf, minibar, łącze internetowe (za opłatą).
KABINA ZEWNĘTRZNA Z OKNEM
- Powierzchnia od 15m2, wygodne łóżko typu king-size, z możliwością zaaranżowania w dwa łóżka pojedyncze; przestronna szafa, łazienka z prysznicem; suszarka do włosów, TV, telefon, sejf, minibar, łącze internetowe (za opłatą).
KABINA ZEWNĘTRZNA Z BALKONEM
- Powierzchnia 16m2 – 18m2, balkon o powierzchni około 5m2 – 9 m2, wygodne łóżko typu king-size, z możliwością zaaranżowania w dwa łóżka pojedyncze; rozkładana sofa, przestronna szafa, łazienka z prysznicem; suszarka do włosów, TV, telefon, sejf, minibar, łącze internetowe (za opłatą).
UWAGI
Obowiązuje ważny paszport 6 miesięcy od dnia powrotu. Dokument musi być ważny podczas trwania całego rejsu, włącznie z wymaganym okresem po powrocie.
Wizy: Polska jest włączona do Programu Ruchu Bezwizowego (Visa Waiver Program). Aby podróżować do USA, należy uzyskać zezwolenie wjazdu poprzez Elektroniczny System Autoryzacji Podróży (ESTA) lub posiadać ważną wizę, wydaną przez ambasadę USA (w tym wiza typu B1/B2).
Zezwolenie ESTA można uzyskać, składając wniosek za pośrednictwem strony internetowej, dostępnej w języku polskim: https://esta.cbp.dhs.gov/ Wniosek powinien zostać zatwierdzony do 72 godzin, a koszt jego złożenia wynosi 21 USD. Po otrzymaniu autoryzacji ESTA na adres e-mail, należy ją wydrukować i zabrać ze sobą w podróż do USA.
B.P. Ella Tours oferuje pośrednictwo w uzyskaniu ESTA. Opłata za pośrednictwo wynosi 200 PLN.
Pakiety All Inclusive nie zawierają: tytoniu, pamiątkowych kieliszków, lodów, naleśników, minibaru w kabinie i sklepów firmowych w tym lokali Venchi 1878, kawiarni Lavazza, czekolady i kawy Jean Philippe. Napoje i alkohole mogą być zastępowane w zależności od dostępności i trasy. Na pokładzie statku obowiązuje bezgotówkowy system opłat. Należność reguluje się ostatniego dnia rejsu kartą kredytową (VISA, Mastercard, American Express) na podstawie zbiorczego rachunku. Karty kredytowe należy zarejestrować zaraz po zaokrętowaniu.
Ważne: Zmiana uczestnika – koszt 50€/1 os./statek oraz 600 zł/1 os./bilet lotniczy w 1 stronę MAX DO MIESIĄCA przed rozpoczęciem wycieczki. Podczas niektórych posiłków i wydarzeń na statku obowiązuje strój wieczorowy. Oferta została skalkulowana na dzień 08.02.2024, w przypadku znacznego wzrostu cen biletu lotniczego cena może ulec zmianie.
Dodatkowe informacje
- Cena od 6.250 ZŁ + 1.190 EURO
- Link szczegóły oferty
- Termin do uzgodnienia
SŁONECZNA PORTUGALIA
WYJAZD 8 – DNIOWY
TERMIN: DO UZGODNIENIA CENA: 4.650 zł
LIZBONA - FATIMA – BATALHA – ALCOBACA – NAZARE - ALJUSTREL – VALINHOS – COIMBRA – PORTO – GUIMARES – BARCELOS – OBIDOS - CABO DA ROCA - LIZBONA
DZIEŃ 1 – 22.05. - BERLIN – LIZBONA - FATIMA
Zbiórka w Legnicy, wyjazd na lotnisko w Berlinie, odprawa paszportowo - celna, wylot do LIZBONY o godz. 13.10. Przylot o godz. 15.45. Następnie transfer autokarem do FATIMY – ośrodka kultu maryjnego i miejsca pielgrzymek z całego świata, zakwaterowanie w hotelu, obiadokolacja. Wyjście na zwiedzanie Sanktuarium: Capelinha – kaplica stojąca w miejscu objawień Matki Bożej małym pastuszkom: Łucji, Franciszkowi i Hiacyncie, Bazylika Matki Boskiej Różańcowej z grobami Franciszka i Hiacynty. Powrót do hotelu, nocleg.
DZIEŃ 2 – 23.05. - BATALHA – ALCOBACA – NAZARE
Śniadanie, przejazd do BATALHA i zwiedzanie zespołu klasztornego Matki Boskiej Zwycięskiej – wspaniały przykład późnego gotyku portugalskiego, z grobowcami władców portugalskich, wpisany na światową listę UNESCO. Przejazd do ALCOBAÇI, gdzie znajduje się gotycki klasztor cystersów, z grobowcami bohaterów romantycznej legendy – króla Pedro Okrutnego i jego potajemnie poślubionej małżonki Ines de Castro. Następnie wyjazd nad Atlantyk do NAZARE, dawnej uroczej wioski rybackiej, dziś najbardziej znanego kurortu w tej części wybrzeża, wjazd autokarem do starego miasta na punkt widokowy, wizyta w starym Sanktuarium Czarnej Madonny. Krótki odpoczynek na plaży. Powrót do Fatimy. Degustacja wina Porto. Powrót do hotelu, obiadokolacja, nocleg.
DZIEŃ 3 – 24.05. - ALJUSTREL – VALINHOS – COIMBRA - PORTO
Śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, wyjazd do wioski VALINHOS – miejsca objawień Anioła Portugalii oraz do wioski ALJUSTREL, gdzie znajdują się domy rodzinne Franciszka i Łucji. Wyjazd do COIMBRY, dawnej stolicy Portugalii z XIII-wiecznym uniwersytetem. Prawdopodobnie to właśnie tutejsza uczelnia położona niczym zamek na wzgórzu natchnęła J.K. Rowling do napisania powieści o czarodziejach. Zwiedzanie Uniwersytetu, następnie spacer po uliczkach miasta i centrum. Przejazd do PORTO, zakwaterowanie w hotelu, obiadokolacja, nocleg
DZIEŃ 4 – 25.05. - PORTO – GUIMARES – BARCELOS
Śniadanie, zwiedzanie PORTO, miasta niezwykłego i pełnego kontrastów, malowniczo położonego na wzgórzu nad rzeką Duero. Historyczne centrum miasta zostało wpisane na listę UNESCO. Zwiedzanie: kościół św. Franciszka; dworzec św. Benedykta, zbudowany w miejscu dawnego klasztoru, który kryje wspaniałe dekoracje z płytek azulejos. Na miejscowym dworcu znajduje się jeden krótszy peron, który prawdopodobnie był pierwowzorem dla słynnego peronu 9 i ¾ opisywanego w książkach o Harry'm Potterze. Rejs statkiem po rzece Duero – wspaniała okazja, by poznać miasto z innej perspektywy. Wizyta w piwnicach, gdzie dojrzewają doskonałe portugalskie wina, degustacja słynnego porto 3 szt, z którego produkcji słynie miasto. Przejazd do GUIMARÃES nazywanego kolebką Portugalii. Spacer wąskimi uliczkami średniowiecznego miasta, które od 2001 r. jest objęte patronatem UNESCO. Przejazd do BARCELOS - jednym z najważniejszych symboli miasta, jak i całej Portugalii jest spotykany tu na każdym kroku charakterystyczny ceramiczny kogucik - Galo de Barcelos. Spacer po miasteczku: Kościół Jezusa Ukrzyżowanego, przejście przez most z XIV w. do Paco dos Condes - siedziby dawnych książąt Barcelos, figura słynnego Kogucika, zamek i mury zniszczyło trzęsienie ziemi. Powrót do hotelu, obiadokolacja, nocleg.
DZIEŃ 5 – 26.05. - OBIDOS – CABO DA ROCA - LIZBONA
Śniadanie, wykwaterowanie z hotelu. Wyjazd do OBIDOS, spacer po pięknym starym portugalskim mieście otoczonym XIV-wiecznymi murami obronnymi. Przejazd na najbardziej wysunięty na zachód punkt na kontynencie europejskim – CABO DA ROCA. Przyjazd do hotelu, zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg
DZIEŃ 6 – 27.05. - LIZBONA
Śniadanie, zwiedzanie LIZBONY - stolicy Portugalii, spacer po dzielnicy Belem: wizyta w pięknym Klasztorze Hieronimitów wraz z Katedrą, Wieża Belem, Pomnik Odkrywców - pomnik odkryć geograficznych upamiętniających sławnych portugalskich zdobywców: Henryka Żeglarza, Vasco da Gama oraz Ferdynanda Magellana, przejazd zabytkowym tramwajem i degustacja słynnej ginji – wiśniówki znanej w całej Portugalii. Następnie spacer wąskimi uliczkami mauretańskiej Alfamy, najstarszej dzielnicy Lizbony, czas wolny, możliwość skorzystania z jednej z największych atrakcji miasta – winda Santa Justa - zaprojektowaną przez ucznia Gustawa Eiffla. Powrót do hotelu, obiadokolacja, nocleg
DZIEŃ 7 – 28.05. - DZIEŃ WOLNY
Śniadanie, DZIEŃ WOLNY NA ODPOCZYNEK, obiadokolacja, nocleg
8 DZIEŃ – 29.05. - LIZBONA - BERLIN
Śniadanie, wykwaterowanie z Hotelu o godz. 09.00. Wyjazd na lotnisko w Lizbonie, wylot o godz. 12.05, przylot do Berlina o godz. 16.30, powrót do Legnicy, zakończenie wycieczki
ŚWIADCZENIA:
- Transfer autokarem na lotnisko i z powrotem
- Przelot samolotem Berlin – Lizbona – Berlin
- Bagaż główny 20 kg, bagaż podręczny 5 kg
- Opłaty lotniskowe
- Transport autokarem na miejscu wg programu
- 7 noclegów w hotelach 4* w pokojach 2,3 os. z łazienkami
- 7 śniadań w hotelach - bufet
- 7 obiadokolacji w hotelach bufet – woda i wino do posiłku
- opieka pilota na całej trasie zwiedzania
- ubezpieczenie NNW i KL oraz bagażu
- opłata TFG i TFP
- Degustacja wina Porto w Fatimie
UWAGI:
Na bilety wstępu (Klasztor Bathala, Klasztor Alcobaca, Uniwersytet Coimbra, rejs po rzece Duro, wizyta w winnicy, Klasztor Hieronimów, Przejażdżka turystycznym tramwajem w Lizbonie oraz degustacja słynnej ginji - wiśniówki) oraz przewodników lokalnych, taxę klimatyczną, system audio-guide należy przeznaczyć obowiązkowo - 230 €. Fakultatywnie winda Santa Justa w Lizbonie - 7€. Kolejność zwiedzania ustala przewodnik, który nie oprowadza wewnątrz obiektów. Zwiedzanie zabytków z zewnątrz wg programu nie ujętych w świadczeniach. Program jest ramowy i kolejność zwiedzania może ulec zmianie. Cena nie zawiera dopłaty do pokoju 1 – os. wynosi 250€. Biuro nie odpowiada za zmiany godzin przelotów. Zamiana nazwiska po wykupieniu biletu lotniczego jest płatna. Możliwość dobrowolnego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji obejmującą covid-19 – koszt 5,5% ceny wycieczki. Organizacja wieczorku integracyjnego z muzyką, przekąskami i winem 3h - 30€/przy całej grupie.
Dodatkowe informacje
- Cena cena od 4.650 ZŁ
- Link szczegóły oferty
- Termin wkrótce nowy termin
WYCIECZKA NA 4 SŁONECZNE WYSPY: SARDYNIA-KORSYKA-MADDALENA-CAPRERA
październik 11, 2021 Napisane przez eladuda1 DZIEŃ: LOTNISKO KATOWICE – ALGHERO SARDYNIA
Przejazd na lotnisko. Odprawa paszportowo – biletowa. Wylot. Przylot na lotnisko w Sardynii. Przejazd w okolice ALGHERO - miasta, które nazywane jest Małą Barceloną. Słynie z wyrobów korala i wspaniałych krajobrazów. Zostało założone przez Pizańczyków, a przekształcone przez Katalończyków podczas panowania Hiszpanów na Sardynii. Do dziś słyszy się tam kataloński dialekt. Zakwaterowanie w Hotelu, obiadokolacja, czas wolny, nocleg
2 DZIEŃ: BARUMINI - CAGLIARI
Śniadanie w hotelu. Wykwaterowanie, spakowanie bagaży do autokaru. Przejazd do BARUMINI, jednego z najlepiej zachowanych kompleksów z epoki cywilizacji Nuragów - Su Nuraxi, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego UNESCO. Przejazd do CAGLIARI – tętniącej życiem stolicy Sardynii. Zwiedzanie m.in.: historyczna dzielnica Castello, dwie średniowieczne Wieże: Wieża San Pancrazio i Wieża Słonia, katedra Romańska Świętej Marii. Czas wolny na zakupy. Następnie wjazd na wzgórze Monte Urpinu, aby podziwiać unikalny widok na Miasto oraz lagunę i baseny solankowe. Przejazd do Hotelu w Cagliari. Zakwaterowanie, obiadokolacja, czas wolny, nocleg
3 DZIEŃ: THARROS - ORGOSOLO
Śniadanie w hotelu. Wykwaterowanie, spakowanie bagaży do autokaru. Wyjazd do ruin starożytnego miasta THARROS - od zawsze przyciągały turystów podróżujących po Sardynii, charakteryzują bowiem wyspę i przywołują na myśl antyczne czasy. Wizyta w stacji archeologicznej Tharros, pozostałości po jednym z najstarszych zorganizowanych miast na Sardynii, założonych już w VIII w. przez Fenicjan, gdzie można zobaczyć m.in. tofety - sanktuarium, w którym chowane były dzieci, a także mury obronne z hiszpańską wieżą obronną - Torre di San Giovanni. Przejazd do ORGOSOLO, to miasteczko należące do malowniczego regionu Supramonte. Spacer po mieście murali z fascynującą historią malowideł ściennych znajdujących się prawie na każdym domu w centrum miasteczka. Czas wolny. Przejazd do Hotelu w okolicy Santa Teresa di Gallura, obiadokolacja, czas wolny, nocleg.
4 DZIEŃ: PRZEPRAWA PROMOWA NA KORSYKĘ – BONIFACIO - SARDYNIA
Śniadanie w Hotelu. Przejazd do portu w Santa Teresa di Gallura i przeprawa promowa na KORSYKĘ. Wjazd kolejką turystyczną do górnej części miasteczka Bonifacio, zwiedzanie cudownie usytuowanego na wysokich wapiennych klifach miasta. Spacer krętymi, wąskimi uliczkami oraz czas wolny. Przeprawa promowa na Sardynię. Powrót do hotelu. Obiadokolacja. Czas wolny, nocleg.
5 DZIEŃ: PALAU – WYSPA MADDALENA – WYSPA CARPERA – PALAU – PORTO CERVO
Śniadanie w hotelu. Przejazd do portu w Palau, przeprawa promowa na WYSPĘ MADDALENA, która należy do archipelagu wysp o tej samej nazwie. Następnie przejazd na WYSPĘ CARPERA, gdzie zwiedzimy dom-muzeum bohatera narodowego Włoch - Giuseppe Garibaldiego. Powrót na wyspę Maddalena panoramiczną trasą wzdłuż wybrzeża. Przejazd do miasteczka La Maddalena, to urocze, zadbane miasteczko portowe, pełne sklepików, barów i restauracji. Czas wolny w centrum historycznym miasta. Powrót do PALAU, czas wolny na słynnym Szmaragdowym Wybrzeżu. Przejazd do PORTO CERVO, stolicy Consorzio Costa Smeralda, założonego w latach sześćdziesiątych XX w. przez Aga Khana, które stało się miejscem wypoczynku księcia. Zwiedzanie m.in.: wspaniałe wille, imponujące jachty przycumowane w porcie, ekskluzywne butiki oraz miejsce spotkań śmietanki towarzyskiej - słynna Piazzetta. Powrót do hotelu. Obiadokolacja, czas wolny, nocleg.
6 DZIEŃ: CASTELSARDO – SASSARI
Śniadanie w hotelu. Przejazd do CASTELSARDO, zwiedzanie miasta urokliwie usytuowanego na skalistym wzgórzu nad piękną zatoką, m.in.: pozostałości zamku Doria, spacer wąskimi uliczkami średniowiecznego miasteczka. Postój przy jednym z symboli Castelsardo - Roccia del Elefante, skałę która przypomina wyglądem słonia. Następnie wizyta w Bazylice Świętej Trójcy di Saccargia, zwaną również Bazyliką Matki Boskiej od Łaciatej Krowy – będącą wspaniałym przykładem XII– wiecznego kompleksu benedyktyńskiego oraz architektury romańsko - pizańskiej. Przejazd do SASSARI, zwiedzanie drugiego pod względem wielkości miasta na Sardynii z jedną z najpiękniejszych na wyspie katedr. Katedra św Mikołaja istnieje na wyspie już od XII wieku. Przez lata była rozbudowywana i zmieniana, dlatego zawiera elementy architektoniczne charakterystyczne zarówno dla stylu romańskiego, gotyckiego jak i barokowego.Powrót do Hotelu, obiadokolacja, czas wolny, nocleg
7 DZIEŃ: CZAS WOLNY ( wyżywienie FB – śniadanie, lunch, kolacja – woda i wino)
Dzień przeznaczony na relaks nad morzem. Nocleg
8 DZIEŃ: CAPO CACCIA - ALGHERO - POLSKA
Śniadanie w hotelu. Wykwaterowanie, spakowanie bagaży do autokaru. Przejazd na punkt widokowy CAPO CACCIA. Następnie wyjazd do ALGHERO, zwiedzanie urokliwej starówki. Czas wolny na posiłek oraz samodzielny spacer po miasteczku. Przejazd na lotnisko. Wylot do Polski. Przylot na lotnisko. Zakończenie wycieczki.
ŚWIADCZENIA:
- Przelot samolotem
- Bagaż podręczny 5 kg, bagaż główny 20 kg
- Opłaty lotniskowe i paliwowe
- Klimatyzowany autokar na całej trasie zwiedzania
- 7 noclegów w hotelach 3***/4****, w pokojach 2,3 os. z łazienkami
- 7 śniadań w formie bufetu w hotelach
- 1 lunch w 7 dniu
- 7 obiadokolacji w hotelach – do każdej woda + lampka wina
- Opieka pilota/przewodnika na całej trasie zwiedzania
- Ubezpieczenie KL, NNW, bagaż
- opłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Pomocowy
Uwagi: Cena podstawowa nie obejmuje: biletów wstępu do zwiedzanych obiektów (Su Nuraxi w Barumini, wejście do Kościoła Franciszkanów w Alghero, Kolejka turystyczna w Alghero, Shuttel transfer w Castelsardo, Muzeum rzemiosła i plecionki w Castelsardo, Bazylika Santa Trinita di Saccargia, Przeprawa promowa z Santa Teresa di Gallura - Bonifacio Korsyka– Santa Teresa di Gallura, kolejka turystyczna w Bonifacio, wjazd kolejka w Porto Cervo, przeprawa promowa z Palau na wyspę La Maddalene w obie strony, Muzeum Giuseppe Garibaldiego, Tharros), kosztów rezerwacji biletów do zwiedzanych obiektów, obsługi grupy w systemie TGS, podatków turystycznych. Koszt uczestnictwa w programie ok 215€/os. płatne obowiązkowo pilotowi jako pakiet. Cena nie obejmuje: dodatkowych posiłków i napoi, innych wydatków osobistych oraz wycieczek lokalnych. Dopłata do pokoju 1-osobowego. Opłata klimatyczna płatna indywidualnie w hotelach 2,5€/os za dzień.
Dodatkowe informacje
- Cena od 4.395 zł
- Link szczegóły oferty
- Termin do uzgodnienia
WYCIECZKA SZKOLNA 1 DNIOWA: ZAMEK LENNO – ELEKTROWNIA W PILCHOWICACH – WIEŻA KSIĄŻĘCA – KOWALOWE SKAŁY – GOSPODARSTWO EKOLOGICZNE
październik 11, 2021 Napisane przez eladudaZAMEK LENNO – ELEKTROWNIA W PILCHOWICACH – WIEŻA KSIĄŻĘCA – KOWALOWE SKAŁY – GOSPODARSTWO EKOLOGICZNE
Bilet wstępu: Zamek Lenno, Wieża Książęca oraz Warsztaty w Gospodarstwie Kowalowe Skały
Wyjazd z miejsca zbiróki, przejazd do Zamku Lenno, zwiedzanie ruin najstarszej murowanej warowni na Dolnym Śląsku. W średniowieczu mieszkała w nim św. Jadwiga Śląska wraz z małżonkiem Henrykiem Brodatym. Przejazd do Elektrowni w Pilchowicach, która jest największą kamienną budowlą w Polsce. Następnie przejazd do Wieży Książęcej w Siędlęcinie, w której będzie można podziwiać niezwykłe, unikalne na skalę Europy malowidła opowiadające legendę o Sir Lancelocie i Rycerzach Okrągłego Stołu. Obiad. Przejazd do Gospodarstwa ekologicznego Kowalowe Skały, które specjalizuje się w hodowli owcy szarej rogatej wrzosówki, danieli, królików, kur zielononóżek oraz bydła szkockiego. Gospodarze umożliwiają gościom kontakt ze zwierzętami i prowadzą warsztaty edukacyjne oraz ciekawe zajęcia tematyczne, prelekcje na temat historii regionu, ekologicznej hodowli owiec, wykorzystania mleka, mięsa, wełny i skór, źródeł energii odnawialnej i form ochrony przyrody. Dzieci i młodzież mogą brać udział w warsztatach odpowiadających danej porze roku np. pozyskiwania i przetwarzania wełny owczej m.in. filcowania. Podczas zajęć każdy ich uczestnik samodzielnie wykonuje małą formę artystyczno-użytkową z filcu np. maskotkę czy etui na telefon. Powrót do miejsca zbiórki.
ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:
- Przejazd autokarem
- Opieka pilota/przewodnika
- Ubezpieczenie NNW
- Opłata TFG i TFP
- Obiad
- Bilety wstępu
- opiekunowie gratis
Dodatkowe informacje
- Cena od 150 zł
- Link szczegóły oferty
- Termin do uzgodnienia
MUZEUM KOLEJNICTWA – ŚWIDNICA – KOŚCIÓŁ POKOJU
Bilet wstępu: Muzeum Kolejnictwa oraz Kościół Pokoju
Wyjazd z miejsca zbiórki, przejazd do Muzeum Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej. To duże na skalę europejską Muzeum kolejowe założone zostało w 2005 roku na terenie zabytkowej lokomotywowni z 1908 roku. Zbiory Muzeum Kolejnictwa na Śląsku tworzy ponad 150 pojazdów kolejowych z lat od 1880 do lat 70 XX wieku. Kolekcja obejmuje m.in. ponad 40 lokomotyw parowych produkcji niemieckiej, polskiej, amerykańskiej i angielskiej, lokomotywy spalinowe i elektryczne oraz zbiór wagonów a także kolejowe pojazdy specjalistyczne. Przejazd zabytkowym taborem. Wyjazd do Świdnicy, wizyta w wpisanym na listę UNESCO Kościele Pokoju. Obiad. Powrót do miejsca zbiórki
ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:
- Przejazd autokarem
- Opieka pilota/przewodnika
- Ubezpieczenie NNW
- Opłata TFG i TFP
- Obiad
- Bilety wstępu
- opiekunowie gratis
Dodatkowe informacje
- Cena od 150 zł
- Link szczegóły oferty
- Termin do uzgodnienia
Więcej...
SZTOLNIE WALIMSKIE RIESE – OPACTWO CYSTERSKIE W HENRYKOWIE
październik 11, 2021 Napisane przez eladudaSZTOLNIE WALIMSKIE RIESE – OPACTWO CYSTERSKIE W HENRYKOWIE
Bilet wstępu w cenie: Sztolnie Walimskie oraz Opactwo Cysterskie
Wyjazd z miejsca zbiórki, przejazd do Sztolni Walimskich „RIESE” - odkrywanie tajemnic podziemnego kompleksu "Rzeczka". Obiad. Przejazd do Henrykowa i wizyta w Opactwie Cysterskim, zwiedzanie: kościół klasztorny z przełomu XIII/XIV wieku, z barokowym wystrojem, ze słynnymi stallami, obrazami najwybitniejszego malarza Dolnego Śląska, doby baroku – Michała Willmanna i mauzoleum księcia piastowskiego Bolka II Ziębickiego, budynek dawnego klasztoru m.in. refektarz z unikatowym piecem kaflowym, sale: purpurowa, dębowa i papieska. Przejście pod słynny Pomnik Księgi Henrykowskiej powstały w 1970r. w rocznicę 700-lecia zapisania pierwszego zdania w języku polskim: "day ut ia pobrusa a ti poziwai" - "Daj ja pomielę, a ty odpoczywaj". Powrót do miejsca zbiórki.
ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:
- Przejazd autokarem
- Opieka pilota/przewodnika
- Ubezpieczenie NNW
- Opłata TFG i TFP
- Obiad
- Bilety wstępu
- opiekunowie gratis
Dodatkowe informacje
- Cena od 150 zł
- Link szczegóły oferty
- Termin do uzgodnienia
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ IMPREZ TURYSTYCZNYCH
przez Biuro Podróży Ella Tours Elżbieta Duda
- Użyte pojęcia:
- Dane osobowe– wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”);
- Impreza turystyczna - impreza turystyczna Organizatora stanowiąca połączenie co najmniej dwóch różnych rodzajów usług turystycznych na potrzeby tej samej podróży lub wakacji, spełniające warunki, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych;
- Organizator/Administrator – „Biuro Podróży Ella Tours Elżbieta Duda” 59-220 Legnica, 59-220 Legnica ul. Pl. Klasztorny 2, NIP: 6910008510, REGON: 021210020, tel. 505396609, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- RODO– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Umowa o udział w imprezie turystycznej (Umowa) – należy przez to rozumieć umowę dotyczącą imprezy turystycznej jako całości lub jeżeli impreza turystyczna jest realizowana na podstawie odrębnych umów, wszystkie umowy obejmujące poszczególne usługi turystyczne w ramach tej samej imprezy turystycznej;
- Usługa turystyczna – a) przewóz pasażerów, b) zakwaterowanie w celach innych niż pobytowe, które nie jest nieodłącznym elementem przewozu pasażerów, c) wynajem pojazdów samochodowych lub innych pojazdów silnikowych, d) inna usługa świadczona podróżnym, która nie stanowi integralnej części wskazanych wcześniej usług.
- Administrator:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją Imprez turystycznych przez Organizatora jest Biuro Podróży „ELLA TOURS” Elżbieta Duda, 59-220 Legnica, 59-220 Legnica ul. Pl. Klasztorny 2, NIP: 6910008510, REGON: 021210020, tel. 505396609, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W zakresie dotyczącym zawartego ubezpieczenia, Administratorem danych osobowych uczestników imprez turystycznych organizowanych przez Organizatora, jeśli umowa nie stanowi inaczej, jest SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą: 01-204 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 9. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez ubezpieczyciela można skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub pisemnie na podany adres. Pełna informacja na temat przetwarzania danych przez Signal Iduna Polska TU S.A. znajduje się na stronie signal-iduna.pl.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
- W związku z organizacją Imprez turystycznych, Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
- Zawarcie Umowy o udział w Imprezie turystycznej i jej wykonanie – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO
- Przekazanie szczególnych potrzeb uczestników Imprezy turystycznej partnerom Administratora odpowiedzialnym za świadczenie poszczególnych Usług turystycznych kwalifikowanych jako dane osobowe szczególnej kategorii – na podstawie art. 9 ust. 2 lit a RODO (jeżeli Podróżny udzielił wyraźnej zgody na przetwarzanie tych danych).
- Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w tym: w zakresie organizacji imprezy turystycznej (na podstawie ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych), związanych z prowadzeniem rozliczeń (w tym wystawiania i przechowywania faktur na podstawie przepisów podatkowych), przekazaniem danych osobowych klienta firmie ubezpieczeniowej na potrzeby wykupienia pakietu ubezpieczenia podróżnego, rozpatrzeniem i udzieleniem odpowiedzi na reklamacje – na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO.
- Realizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO do których należą:
- dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami wynikającymi z Umowy
- działania marketingowe Administratora w celu sprzedaży świadczonych usług polegające na kontakcie marketingowym, w tym przesyłaniu informacji o oferowanych usługach i produktach dedykowanym kanałem informacji – pod warunkiem, że Użytkownik wcześniej wyraził dobrowolną zgodę na taki kontakt na podstawie ustawy prawo telekomunikacyjne oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- działania marketingowe podejmowane w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną.
- W związku z organizacją Imprez turystycznych, Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
- Kategorie danych osobowych przetwarzanych przez Administratora
- Adekwatnie do celu przetwarzania, Administrator przetwarza w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
- imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, płeć, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, wzór podpisu;
- dane z dowodu osobistego lub paszportu (w zależności od kraju wyjazdu lub oferty) niezbędne do weryfikacji tożsamości klienta, tj. miejsce urodzenia, obywatelstwo, wizerunek twarzy, seria i numer dokumentu, organ wydający dokument, data wydania oraz ważności dokumentu;
- dane dotyczące zdrowia, np. w zakresie ograniczeń ruchowych, stosowanej diety i przyjmowanych leków, przebytych szczepień, dostępu do specjalistycznej opieki medycznej;
- Adres IP, identyfikatory internetowe a także dane gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnie działających technologii;
- Podanie wskazanych powyżej danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy i jej wykonania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy. W zakresie działań marketingowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie spowoduje brak możliwości dostarczania informacji o oferowanych usługach i produktach.
- Adekwatnie do celu przetwarzania, Administrator przetwarza w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
- Okres przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe będą przetwarzanie przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, okres ten zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora od momentu udzielenia zgody do momentu wycofania tej zgody, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
- W przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami okres przetwarzania danych może zostać wydłużony. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane
- Odbiorcy danych:
- Dane osobowe mogą być udostępniane osobom lub podmiotom gospodarczym, z usług, których korzysta lub z którymi współpracuje Administrator, takim jak:
- Inni organizatorzy turystyki, podmioty współpracujące na podstawie umów agencyjnych i o współpracy, piloci wycieczek, linie lotnicze, firmy przewozowe, hotele, firmy ubezpieczeniowe.
- podmioty dostarczające i obsługujące systemy lub rozwiązania teleinformatyczne, podmioty wspierające Administratora w obsłudze strony internetowej, dostawcy usług marketingowych, kancelarie prawne świadczące usługi na rzecz Administratora, banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, kurierzy.
- Wybrane informacje mogą być udostępniane także organom bądź osobom trzecim, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
- Dane osobowe mogą być udostępniane osobom lub podmiotom gospodarczym, z usług, których korzysta lub z którymi współpracuje Administrator, takim jak:
- Prawa osób, których dotyczą dane osobowe:
- Osoby, których dane dotyczą, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przez Administratora, posiadają następujące prawa:
- prawo do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe dotyczące Użytkownika;
- prawo do uzyskania dostępu do przetwarzanych danych osobowych oraz uzyskania informacji m.in. dotyczących celu przetwarzania, odbiorców danych, źródle danych, jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą;
- prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania swoich danych o ile są nieprawidłowe oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych;
- prawo do żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących ich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”) min. w sytuacji, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do przetwarzania; osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę na przetwarzanie i brak innej podstawy na ich przetwarzanie; osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania; dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego;
- ograniczenia ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia;
- prawo do wycofania zgody, jeśli przetwarzanie realizowane jest na podstawie udzielonej wcześniej zgody, z zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych: gov.pl).
- Przysługujące prawa można egzekwować na podstawie kontaktu z Administratorem poprzez pocztę elektroniczną pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie +48 505 396 609, lub pocztą tradycyjną pod adresem: Biuro Podróży Ella Tours Elżbieta Duda, 59-220 Legnica ul. Pl. Klasztorny 2.
- Osoby, których dane dotyczą, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przez Administratora, posiadają następujące prawa:
- Przekazywanie danych do Państwa trzeciego (poza EOG):
- W celu realizacji umów o świadczenie usług turystycznych, Ella Tours przekazuje dane osobowe partnerom zlokalizowanym w państwach trzecich znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ella Tours dokłada starań, by dane osobowe Klientów były udostępniane w minimalnym zakresie, niezbędnym do realizacji usług turystycznych, a ich przekazywanie następowało przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa w sposób rozliczalny.
- W każdej chwili przysługuje Państwu prawo uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.
- Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec Klienta skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na jego sytuację.
WARSZTATY DLA KOBIET - "JAK UWIERZYĆ W SIEBIE I POCZUĆ SWOJĄ WARTOŚĆ"
Wybierz czas dla siebie, aby zapisać się na Warsztaty wyjazdowe, które będą odbywać się w wyjątkowych miejscach. Tam stworzymy klimat, żeby dusza i ciało były w jednej harmonii.
Jeśli chcesz być szczęśliwa, to właśnie na warsztatach doświadczysz relaksu i własnego rozwoju.
W każdej chwili możesz zmienić coś w swoim życiu. Idź własna drogą, ale jeżeli znalezienie jej wymaga zmiany – ZMIENIAJ!
Z nami uwierzysz w siebie i zdobędziesz nowe umiejętności, które zaowocują lepszą organizacją Twojego życia i czasu. Możesz rozwijać pasje i zainteresowania, tym samym zdobyć np. ciekawszą pracę. Nauczymy Cię akceptacji siebie, wiary we własne możliwości oraz jak realizować własne marzenia.
Nie czekaj na idealny moment na zmianę, Warsztaty to właśnie ten czas dla Ciebie.
Cykl spotkań będą prowadzić wyjątkowe kobiety, które Cie zmotywują do odkrywania siebie na nowo m.in. terapeutki, instruktorki, finansistki, specjalistki od coachingu czy celebrytki.
My kobiety musimy się wspierać. Nie czekaj, zapisz się już dziś i Walcz o Siebie!
"Jeśli kobieta jest szczęśliwa, jest także piękna" - Sophia Loren
Cykl spotkań będą prowadzić wyjątkowe kobiety, które Cię zmotywują do odkrywania siebie na nowo. Trener rozwoju osobistego - Dorota Wielgus oraz Instruktorka fitness i zdrowego odżywiania - Renata Myrna.
Przede wszystkim zależy nam na Tobie. Na Twoim dobrym samopoczuciu. Dlatego wybrałyśmy miejsca, które współżyją z naturą. Piękna okolica oraz zdrowe i smaczne posiłki wegetariańskie z własnych ogrodów.
Zapewniamy 3 bogate, starannie przygotowane i zdrowe posiłki dziennie oraz dostęp do kawy i herbaty. Gwarantujemy, że będziesz miała dużo siły i energii do uczestnictwa w warsztatach.
ZOBACZ CO DLA CIEBIE PRZYGOTOWAŁYŚMY PODCZAS WARSZTATÓW TYLKO DLA KOBIET!
Pierwszy dzień warsztatów
15:00 – przyjazd do ośrodka, zakwaterowanie w pokojach, czas wolny
16.00-17.30 – spotkanie z Trenerką i Instruktorką - warsztaty integracyjne
18:00 - obiadokolacja
19:00 – 20:30 – spotkanie z Trenerką
21:00 – 22:00 - spotkanie z Instruktorką: Nauka automasażu z nutką złotego kolagenu
22:00 – czas wolny, nocleg
Drugi dzień warsztatów
7:30 – 8:30 – spotkanie z Instruktorką, poranne ćwiczenia - Energia na cały dzień!
8:30 – 9:30 – śniadanie
10:30 – 13.00 – spotkanie z Instruktorką: Ćwiczenia dla ciała i ducha – Somayong – spotkanie wschodniej tradycji z zachodnią kinezyterapią. Koktajl dla zdrowia i urody. Jedz zdrowo i kolorowo – zdrowe nawyki żywieniowe.
13:30 – 14:45 – obiad
15:00 – 18:00 – spotkanie z Trenerką: Jak Chcesz żeby było - w kole życia.
18:30 – 19:30 – czas na odprężenie: Masaż twarzy pędzelkami oraz masaż fitball, które zniwelują napięcia związane z problemami dnia codziennego i przywrócą równowagę!
20:00 – kolacja integracyjna. Rozmowy o wszystkim i niczym. Wzajemna motywacja. Utrwalanie przyjaźni. Dużo śmiechu. Poznanie i akceptacja siebie.
Trzeci dzień warsztatów
7:30 – 8:30 – spotkanie z Instruktorem, poranne ćwiczenia – Sprzyjająca aura!
8:30 – 9:30 – śniadanie
10:00 – 11:30 –spotkanie z Trenerem, temat: Mapa marzeń – mam marzenie i nie zawaham się je zrealizować! Warsztaty plastyczne.
12.00-13:00 – spotkanie z Instruktorką: Harmonijne budowanie sylwetki w latynosko-amerykańskich rytmach.
13:15 - 14.00 - obiad
14:00 – 17:00 – Warsztaty „Ziołowe kulinaria”- Warsztaty zdrowego i kolorowego gotowania z ziół i darów natury połączone z degustacja stworzonych arcydzieł
17:15 – pożegnanie, grupowa pamiątkowa fotografia, wyjazd
Forma warsztatu
To w jaki sposób pracujemy nad sobą ma wpływ na skuteczność podejmowanych przez nas działań.
- Grupa do 20 os.
- Obecnośc trenerek przez 3 dni pobytu
- Minimalna ilość teorii.
- Duża ilość różnorodnych ćwiczeń praktycznych.
- Zdrowy odpoczynek - ćwiczenia dla ciała i ducha
- Warsztaty kulinarne
- Niespodzianki
Zainteresowane osoby zapraszamy do współpracy!
Kontakt: Tel. 453 615 441 lub 505 396 609 e-mail: biuro@ellatours.pl oraz biuropodrozy@ellatours.pl